CAMPION IN COMUNICARE SI PUBLIC SPEAKING

„O persoană poate avea cea mai speciala idee de pe Terra – total ieşită din tipare şi literalmente inedită – dar dacă acea persoană nu are capacitatea de a „împraştia virusul” către ceilalţi oameni, atunci acea idee îşi pierde total din valoare.” (Gregory Berns)
Te afli în faţa unui auditoriu din compania ta sau în regim open şi eşti nevoit să vorbeşti. Poate să convingi audienţa să acţioneze într-un fel, poate să promovezi un serviciu sau poate, pur şi simplu să încerci să-ţi construieşti o super imagine şi să te vinzi pe tine…

Nu-i aşa ca simţi un gol în stomac inainte să ieşi în faţă să le vorbeşti oamenilor? De ce oare? Poate pentru că abilitatea de “persuasiune” iţi joacă feste. Sau poate pentru că dicţia şi pronunţia ta nu sunt întocmai lucrate. Sau poate că încă te gândeşti cum să-ţi ordonezi şi structurezi ideile astfel încat să aibă un impact carismatic şi un rezultat profesional dorit.

Ei bine, Trainingul “CAMPION ÎN COMUNICARE ŞI PUBLIC SPEAKING” din cadrul programului BE A SPECIAL LAWYER, vine în sprijinul tău pentru a-ţi şlefui drumul spre medalia de aur, spre ultima mare titulatură pe care o poţi obţine în prezentările cu public, anume cum să fii campion în comunicarea cu cei din jur şi în public speaking. Cursul are o componentă practică puternică asfel încât cele prezentate să fie uşor de înţeles, reţinut şi aplicat. Metodele care vor fi prezentate au fost elaborate în ani de studii şi experienţă practică.

TEME ABORDATE ÎN CADRUL TRAININGULUI:

  • Pentru dezvoltarea personală: strategii de depăşire a momentelor de neîncredere în sine, anxietate, timiditate, renunţarea la modele disfuncţionale de comportament şi înlocuirea cu unele mai adaptative, identificarea calităţilor personale care te pot valoriza profesional;
  • Pentru dezvoltarea profesională: limbajul nonverbal, elemente de psiholingvistică care te pot ajuta în fomularea pledoariilor, tehnici de manipulare prin comportament verbal şi nonverbal.

AGENDA TRAINING

DIMENSIUNE SPEAKER:

  • Persuasiune şi Influenţă pentru un discurs de impact convingător – Modelul Milton pentru limbaj
  • Tehnici de prezentare utilizate de vorbitori renumiţi la nivel mondial – tehnici avansate de Public Speaking (Ancorarea poziţiilor în sală, Acronim, Anecdota – poveste cu talc, Anecdota – experienţa personală, Analogia, Includerea sălii, Tehnici de Argumentare, Aprecierea sălii, Podul, Poveste în poveste, Actiunea şi Aplicaţiile, Intrebările către sală, Storytelling, Ajutorul grafic - Mindmapping)
  • Exerciţiile de dictie şi pronunţie – inevitabile pentru o voce convingătoare şi pentru încălzirea dinaintea prezentării
  • Limbajul Verbal – Limbajul Nonverbal – Limbajul Paraverbal şi cum le poţi folosi pentru impactarea sălii
  • Gestionarea eficientă a emoţiilor înainte de discurs şi în timpul acestuia
  • Tehnici de actorie utilizate în prezentări

DIMENSIUNE AUDIENTA:

  • Ce tip de public poti avea in sala si cum satisfaci nevoile fiecarei tipologii
  • Tehnici de captare a atentiei si starnire a interesului salii / Tips & Tricks
  • Cum reusesti sa te adaptezi salii din mers si cum obisnuieste sa reactioneze sala intr-un discurs. Mai exact cum construiesti raport cu un grup omogen sau eterogen

DIMENSIUNE DISCURS:

  • Discursul informativ – Discursul persuasiv – Discursul motivational – Discursul de vanzari. Caracteristici, Avantaje, Beneficii. Cum sa creezi Sinergie Discursurilor pentru un impact maxim al prezentarii.
  • Cum sa incepi in forta si cum sa inchei memorabil un discurs (Tehnica SPECIAL de debut si incheiere)
  • Structura unui discurs pe pasi sau cum sa-ti construiesti un discurs prin care sa-ti atingi obiectivele

BENEFICIILE CURSANTULUI

  • Dezvoltarea abilitatilor de utilizare corespunzatoare a tehnicilor vocale si de expresivitate a vorbirii, astfel incat mesajul transmis sa fie cat mai clar cu putinta, cat mai convingator si persuasiv
  • Dezvoltarea abilitatii de utilizare a tehnicilor de speaking/prezentare in manunchi (cel putin 6-8 tehnici) pentru a impacta audienta si a o convinge sa actioneze conform cu cele transmise in prezentare
  • Cunoasterea tipologiilor de public dintr-o audienta si dezvoltarea abilitatilor de gestionare a salii si de construire de raport cu aceasta in vederea atingerii obiectivelor prezentarii
  • Dezvoltarea abilitatilor de persuasiune, influenta, argumentare si exemplificare intr-o prezentare
  • Dobandirea competentei de diferentiere a celor 4 tipuri de discurs (informativ, motivational, persusiv, amuzant) si de aplicare practica a sinergiei acestora in raport cu scopul prezentarii
  • Dezvoltarea abilitatilor de captare si mentinere a atentiei la cote inalte si starnire a interesului intr-o prezentare

Vreau să-ti menţionez în mod special faptul că aproape toate instrumentele şi tehnicile pe care le vei întalni în training îţi vor folosi în orice context de comunicare face-to-face, în care încerci să te vinzi pe tine sau să-ţi promovezi imaginea.

Finalitatea programului – o prezentare înregistrată video în partea de final a trainingului.

Fiecare participant va susţine o prezentare de 5 minute pe o temă dată sau o temă aleasă, cu feedback în plen din partea celorlalţi participanţi şi din partea trainerului. Participanţii vor primi filmările ulterior pe mail.

Feedback individual + în plen + fixare şi consolidare tehnici adaptate fiecărui participant + plan de acţiune individualizat.