BRANDING PERSONAL / TEHNICI DE CRESTERE A BRANDULUI

Într-o lume în care noile cărţi de vizită sunt căutările pe Google şi notorietatea, iar rețeaua de contacte profesionale valorează deseori mai mult decât diploma din facultate, brandingul personal ar trebui să fie o preocupare de bază a oricărui profesionist.

Brandingul personal devine astfel nu un lux rezervat doar directorilor de multinațională şi antreprenorilor, ci o necesitate specifică oricărui om ce îşi doreşte să fie găsit, recunoscut şi remunerat pentru ce ştie să facă cel mai bine.

Trainingul “Branding Personal” din cadrul programului de training BE A SPECIAL LAWYER, te învaţă cum să-ţi construieşti un brand personal de la zero, pentru ca tu să fii mereu cu un pas înaintea concurenţei!

Există oameni care au abilităţi şi talente comune. Există oameni experţi în acelaşi domeniu. Acei indivizi experţi în acelaşi domeniu cu tine, se numesc concurenţi. Ceea ce face diferenţa între tine şi concurenţii tăi este brandingul personal.

Poţi câştiga mai mulţi bani, mai multă prietenie, mai multe parteneriate de business sau mai multe oportunităţi decât câştigă concurenţii tăi, dacă ai un brand personal mai bine şlefuit decât ei!

AGENDA TRAINING

ETICHETA DE BRAND

  • Drumul de la OM la COMUNITATE – Cine eşti tu, care sunt competenţele şi abilităţile tale, cum le pui în valoare, cum le materializezi concret? Traseul OM-PROCES DE BRANDING-IMAGINEA PUBLICĂ-REACŢIA COMUNITĂŢII
  • Valorile mele in munca si contributia lor pe piata
  • Persuasiune şi Influenţă în construirea brandului Tu – Legile Cialdini de influenţă
  • POVESTEA TA – Care este povestea ta? Cum o comunici în exterior. Tehnici de storytelling
  • Elementele/Personajele centrale ale propriei POVEŞTI – Protagonist, Antagonist, Forţele binelui, Fortele răului, Emoţie, Raţiune
  • Structura unei poveşti de succes – Intrigă, Punct culminant, Obiectivele pe care le comunic la exterior, Unique selling proposition
  • Limbajul Verbal – Limbajul Nonverbal – Limbajul Paraverbal şi cum le poţi folosi în relaţiile cu cei din jur în construirea brandului
  • Călătoria eroului – drumul pe care îl are de parcurs fiecare erou şi ce trebuie sa facă în fiecare etapă
  • Tehnici de actorie utilizate în construirea brandului. Toate sub aspectul AUTENTICITĂŢII
  • Fereastra lui Johari – Evaluarea actualei imagini pe care o ai
  • Comunicare interpersonală eficientă – tipologii de interlocutori şi cum le câştigi încrederea – Dimensiuni ale încrederii
  • Comunicarea eficientă în evenimente – prima impresie de impact, construirea credibilității în mod automat, dirijarea asertivă a discuției spre rezultatul dorit, finalizarea persuasivă a discuției, tehnici de recadrare și repoziționare a mesajelor
  • Strategii şi tactici de vânzare în construirea şi păstrarea brandului
  • NLP şi Analiza Tranzacţională în construirea unui BRAND

BENEFICIILE CURSANTULUI

  • Descoperirea propriilor valori şi adaptarea lor la piaţa externă actuală
  • Dezvoltarea abilităţii de comunicare interpesonală eficientă
  • Dezvoltarea abilităţilor de vănzare şi influenţare cu integritate în contextul construirii unui brand puternic
  • Dezvoltarea abilităţilor de comunicare eficientă în cadrul unor evenimente
  • Dobândirea competenţei de comunicare online în piaţă
  • Dezvoltarea abilităţilor de construire a unei poveşti de succes

Finalitatea programului – construirea unei strategii şi a unui plan de acţiune cu bune practici concrete pe care să le urmezi în construirea brandului tău.